Ik doe er alles aan om de best mogelijke zorg te verlenen. Elke behandeling wordt individueel afgestemd en is daarom voor iedereen anders. Het kan soms anders lopen dan je had verwacht, of misschien ben je niet helemaal tevreden. In dat geval is het belangrijk om dit eerst met mij te bespreken. Op die manier kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken en eventuele misverstanden verduidelijken. Ik beschouw feedback als een kans om te leren en te verbeteren!
Als dat geen oplossing biedt, kun je een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici, via de website. Het klachtenloket is ook telefonisch bereikbaar: 030-3100929 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 12.30 uur en dinsdag t/m donderdag ook ‘s middags bereikbaar van 13.00 tot 15.30 uur) of per e-mail: info@klachtenloketparamedici.nl
© Copyright. Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Klachtenprocedure
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.